۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۵۶۴۱۰۷
آیت الله طبرسی:

فریبکاری و بدعهدی در ذات آمریکا است| حفظ منافع ملی خط قرمز نظام است

آیت الله طبرسی، موضع گیری های آمریکا درباره برجام و همچنین توان موشکی و نقش منطقه ای جمهوری اسلامی را بهانه دانست و گفت: آمریکایی ها با اصل انقلاب و جایگاه مقتدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان و منطقه مشکل دارند.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نوشهر، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نشست ائمه جمعه استان در نوشهر که با عنوان «نقش نماز جمعه در حمایت از کالای ایرانی» برگزار شد، گفت: تریبون های نماز جمعه یکی از مهم ترین پایگاه های تبلیغ و تبیین شعار سال محسوب می شود.

وی با بیان این که ائمه جمعه به دلیل نفوذ کلام و جایگاهی که در جامعه دارند می توانند نقش محوری در نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کالای ایرانی ایفا کنند، افزود: ائمه جمعه و روحانیت باید با بهره گیری از تریبون های تبلیغی که در اختیار دارند اثرات مطلوب تحقق شعار را برای مردم بازگو کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که متأسفانه هنوز تأثیر استفاده از کالای ایرانی به خوبی در جامعه بیان نشده است، گفت: این وظیفه روحانیان وائمه جمعه است که نقش حمایت از کالای ایرانی در تقویت اقتصادی داخلی را برای مردم تبیین کنند.

آیت الله طبرسی با بیان این که نامگذاری ها از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تنها یک شعار نیست و نباید به راحتی از کنار آن گذر کرد، افزود: هر نامگذاری با یک راهبرد و استراتژی مشخصی صورت می گیرد و مسؤولان وظیفه دارند از همه ظرفیت های موجود در جهت تحقق مطالبات رهبری تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که ائمه جمعه به عنوان پدران معنوی جامعه نقش محوری در فرهنگ سازی دارند، تصریح کرد: باید فرهنگ استفاده از کالای ایرانی از سوی روحانیت و ائمه جمعه برای مردم تبیین شود.

امام جمعه ساری با بیان این که متأسفانه جامعه امروز با گسترش سبک زندگی غربی روبرو شده است، افزود: آثار مخرب شیوه زندگی غربی امروز گریبانگیر خانواده های ایرانی شده و این مسأله به مرحله هشدار رسیده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که هدف اصلی دشمنان از ترویج سبک زندگی غربی در جامعه ایرانی، تضعیف دین و معنویت در جامعه است، خاطرنشان کرد: امروز یکی از مهم ترین مشکلات جامعه ایرانی به حاشیه رفتن سبک زندگی اسلام و گسترش روز افزون شیوه زندگی غربی در میان خانواده ها است.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به نقش حمایت از کالای ایرانی در تقویت اقتصاد داخلی و افزایش اشتغال جوانان اشاره کرد و گفت: اگر هر ایرانی خرید یک کالای داخلی را برای خود یک وظیفه بداند به طور حتم شاهد پویایی در اقتصادی بومی خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که هدف دشمن ایجاد بحران در اقتصاد داخلی است، افزود: باید با حمایت از تولید کننده داخلی بستری را برای رشد اقتصادی کشور فراهم کنیم.

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود به خروج آمریکا از برجام اشاره کرد و با بیان این که حضور آمریکا در برجام هیچ نفعی برای ما نداشته است، خاطرنشان کرد: متأسفانه برجام نتوانست اثری بر اقتصاد و همچنین زندگی مردم داشته باشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در فریبکاری و بدعهدی آمریکایی ها هیچ شک و تردیدی وجود نداشت چون آنها ذاتاً این گونه هستند،فر تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از همان ابتدای مذاکرات نسبت به برجام خوش بین نبودند و در خصوص بدعهدی آمریکایی ها هشدارهای لازم را داده بودند.

امام جمعه ساری، موضع گیری های آمریکا در خصوص برجام و همچنین توان موشکی و نقش منطقه ای جمهوری اسلامی را بهانه دانست و خاطرنشان کرد: آمریکایی ها با اصل انقلاب و جایگاه مقتدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان و منطقه مشکل دارد.

آیت الله طبرسی با بیان این که حضور منطقه ای جمهوری اسلامی بسیاری از سیاست ها و توطئه های آمریکایی ها را شکست داده و خنثی کرده است، افزود: شکست های متعدد آمریکایی ها از ایران اسلامی موجب عصبانیت آنها شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که جمهوری اسلامی هیچ گاه از حقوق واقعی و به حق خود کوتاه نخواهد آمد، خاطرنشان کرد: خط قرمزهای نظام از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان شده و همه موظف هستند تنها در همان مسیر حرکت کنند./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات